vrijdag 19 mei 2017

Fijne vrienden...


Hallo ik ben mevrouw Jabot met het oranje hoedje...
Mijn buurvrouw Ik-ben-er-even-niet kende jullie al...
Maar ik wil jullie ook voorstellen aan...


Tikkie Turkoois de koppelaarster,
 die altijd een luisterend oor en goede raad heeft
voor haar buufman Onzeker Groen... 
Die op zijn beurt van oorsprong
 een fel oranje mormel uhh kater was...
maar nu echt het vriendje is geworden van Ik-ben-er-even-niet... 


En zo past erop ieder doosje een dekseltje
zoals ze vroeger zeiden...
Ik wens iedereen een hele fijne dag
groetjes van Mevrouw Jabot en...


 Marijke
P.S. kijk ook eens bij
https://bij-marijke-thuis.blogspot.nl/
alvast bedankt!

1 opmerking:

  1. Ze zijn stuk voor stuk even leuk! En al die namen die je er bij bedenkt! Enig!

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!